Tuesday, January 27, 2009

Adiks-adiks Bahrain..

Below are my adiks-adiks di Bahrain. Saya yang paling tua di antara mereka ini..Mereka sungguh pandai memposingkan diri tepat pada posisi yg sedap mata memandang..hi..hi..Pagi ini mereka melawat saya. Saya sangat gumbira dgn kehadiran mereka2 ini. Mereka sangat riang...teringat saya pada 'kanak2 ribena"...sungguh riang sekali mereka ini... sekiranya anda bersedih, jumpa lah mereka2 ini..pasti terhibur...

Yang kiri macam pelakon Hindustan is Eda, tersangat la manja, macam anak dara walaupun telah melahirkan 4 orang anak......yg tengah is Aifa...saya sangat suka mendengar Aifa ketawa...sangat puas rasanya ...ketawanya keluar habis dari perut..best sekali...yg hitam manis paling kanan is Maheran...suaranya seksi..serak2 basah macam Ella ratu rock Malaysia yg sampai ke hari ini tak mo kawen2.....Maheran ini pun ratu ketawa..

mak dara sipu2 malu....


THEY LEFT WITHOUT KNOWING THEY MADE MY DAY!!!!!!THANX LADIES..

2 comments:

  1. salam kenal...

    bila diperantauaan adik beradik kita adalah org yg rapat dgn kita kan...

    ReplyDelete
  2. Kuina Jentayutiara,
    Salam kenal dari akak,
    agreed with ur statement!

    ReplyDelete